dijous, 14 de juliol del 2016

Dijous 14 de juliol

Bona nit Famílies!

Avui us deixem amb els nens de l'habitació número 1: l'Enric, el Xavier, els Arnaus, el Dídac, el Maël i el Joan.

Ahir a la nit vam jugar a un joc qui volia. El joc era que hi havia 5 llops, 2 caçadors, un jutge, una vident i un aprenent de vident i la resa era poble. Cada personatge tenia una funció i el poble havia de matar als llops.

Avui ens hem despertat i hem esmorzat. Després hem anat a la piscina. Per entrar a l'aigua hem jugat al "Quien es quien" i ens ho hem passat d'allò més bé. El problema ha estat que feia molt fred fora de l'aigua per culpa dels núvols i del vent, per això ninú esava a l'aigua nedant. La majoria estàvem tornant a juga al Llop. Després hem dinat macarons...mmmmmm!!! Estaven boníssims!

Aquesta tarda hem fet un joc on havíem de matar al cabdill de la nsotra tribu enemiga i per fer-ho necessitàvem comprar una arma que només s'aconseguia amb 10 vides de les altres tribus. Per enir.les havies de pillar-los i registrar-los, i si trobaves la vida te la quedaves. Un cop tenies l'arma, havies de trobar el cabdill i un cop el pillaves ja l'havies matat.















Ens hem cansat molt però ens ho hem passat molt bé!!!

Després del joc, hem berenat i a la dutxa!!!

Postdates:

Arnau Escuder: Mama, papa, m'ho estic passant molt bé. Hem conegut un gat que es diu Rodolfo. us trobo a faltar.

Maël: Mama, papa i els meus dos germans. M'ho estic passant molt bé a les colònies amb els meus amics. També hem atrapat un Cent peus a la dutxa!!!

Xavier: M'estan passant moltes coses: bones i dolentes, i per primer cop h rigut de nervis ;-) Petons papa i mama

Arnau Sanchis: Mma, papa, estar aquí és el millor, però us trobo a faltar. L'Enric estava refreda i ens ha contagiat al Joan Girona i a mi. Tot i això m'he curat i he jugat al Ping Pong amb els amics. De dinar hi havia macarrons! mmm Petons i abraçades mama i papa!

Joan Girona: Mama i papa, avui m'ho he passat molt bé, encara que m'he refredat una mica, però ja se m'està passant. Us estimo i us trobo a faltar.

Dídac: Papa, mama, us trobo a faltar però m'ho estic passant mol bé. Us estimo!!!

Enric: Hola mama i papa, m'ho estic passan molt bé amb l'Arnau i el Joan. Ahir i avui he estat una mica malalt, però m'he recuperat ràpid. Hem adoptat un gat supr mono!!!

11 comentaris:

  1. Nanit repes, espero estéis todos bien. Os echo mucho de menos y más en según que momentos.
    Os quiero Ivan y Gorka.

    ResponElimina
  2. Nanit repes, espero estéis todos bien. Os echo mucho de menos y más en según que momentos.
    Os quiero Ivan y Gorka.

    ResponElimina
  3. Bon dia a tothom,
    Quines aventures de jocs amb llops, caçadors , quantitats de vides....i jo que sé. Tot això es FANTÀSTIC!!!!!
    Maël per fi tenim.noticies de la teva habitació. I quina habitació!!!! Sous 7 nois. Té que ser terrible per anar a dormir. Ja entenc millor perquè el altre dia us deien"els superherois".
    Bravo per el mil patés però que fàstic, no?????
    Veiem que te lo estàs pasan laar de bé. Tu , no sabem, però nosaltres tenim un monton de ganes de veure't. T'estimem mooooolt. Petons Maelito.
    Mama Papa Noah Flavi

    ResponElimina
  4. Bon dia!
    Veig que fagi fred, fagi calor o el que sigui us ho passeu d'allò més be!
    Pekes os echo un montón de menos y ya cuento los días que quedan para abrazaros, almenos hoy os he podido ver en alguna fotito y me hace mogollón de ilusión!
    Familia de les colonies La Cadamont us desitjo un molt bon cap de setmana i fi d'aquests meravellosos dies que els nens esperen amb tantes ganes durant tot l'any!
    Petons
    Miriam

    ResponElimina
  5. Bones,
    Veig que no pareu. Això de veure´us cada dia en el blog és una mica com la peli del "Show de Truman". Bé, per bo o per dolent, el show se us acaba aviat....o sigui que a disfrutar. Ah, per cert, Xavi, no ens expliquis TOT el que fà l´Enric a les colònies. Hi ha coses que millor no saber-les...
    Us estimo. Petons.

    Agustí.

    ResponElimina
  6. Hola guapos:
    Ja veiem que us ho esteu passant superbé i no teniu gaire ganes de tornar. Tapeu-vos que en aquesta habitació corren els virus!!!. Xavier ja ens explicaràs els nervis que has passat!!! Arnau, records al Rodolfo !!!
    Un petonarro molt fort del papa i la mama.

    ResponElimina
  7. Hola guapos:
    Ja veiem que us ho esteu passant superbé i no teniu gaire ganes de tornar. Tapeu-vos que en aquesta habitació corren els virus!!!. Xavier ja ens explicaràs els nervis que has passat!!! Arnau, records al Rodolfo !!!
    Un petonarro molt fort del papa i la mama.

    ResponElimina
  8. Nosaltres també us estimem molt. Passeu-ho genial!!! Petons

    ResponElimina
  9. Quines fotos més maques!!! Quan torneu a casa les veiem junts... Super-abraçada voladora.

    ResponElimina
  10. Hola aventurer@s, cuánta fiesta y diversión!!!! aprovechad que el reloj vuela. Estoy deseando descubrir el zorro de este año..jaja
    Dídac y Selene, tengo muchas ganas de abrazaros. Os envío besos,
    Hasta el Lunes!!!!

    ResponElimina
  11. Hola a tots!
    Ja veiem que no pareu, ni el fred ni la calor us paren!!!
    Miquel, demà recollim el teu germà i les fieres dels seus amics :) Avui la infiltrada l'ha vist

    Noi@s, a seguir gaudint!!!!
    Una abraçada,
    Carlos i Sandra

    ResponElimina